2010. november 10., szerda

Balatonszemesről jelentem

Reggel 10 órától 6 órán keresztül autóban zsibbadtam. Pedig ez a pár órácska inkább csak előételnek számít a 15 órás autózáshoz, ami szombat hajnalban vár ránk. Először a ferihegyi repülőtérre vitt utunk, hogy egy Svájcból érkező vezetőt fogadjunk és elvigyünk Balatonszemesre. A repülőtér után, talán a szakadatlanul zuhogó eső miatt, mintha rám tették volna, egy erős álmosság uralkodott el rajtam, minek következtében el is aludtam. Akárhányszor felébredtem, a fejem mindig más pozícióban találtam.

A szállás első osztályú. Nyáron vendéglátásból megélő családnál alszunk, így minden kényelmi szolgáltatás biztosítva van. Ízlésesen berendezett ház, finom kaja. Eddig szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Opera, the fastest and most secure web browser