2010. november 11., csütörtök

Balaton parti látnivalók


Ma a CEF vezetőinek egész napos programja a megbeszélés volt, ezért addig én a főnök háza körül tevékenykedtem. Postára vittem levelet, csúszásgátló csíkot ragasztottam a lépcsőre, stb. És sétáltam a településen. A hideg évszakban nyomasztó csendbe burkolózik a nyáron élettől nyüzsgő üdülőhely. Kevesen választják állandó lakhelyüknek az amúgy nagyon szép Balatonszemest. A kihalt utcákon sétálva az üres kirakatok üvegéről nagy ritkán kalapálás hangja csattant bele a néma elmélkedésem csendjébe: van, aki már most készíti üzletét a nyári rohamra.

A Balaton partot mosó vizének moraját csak pár horgász csendes beszélgetése zavarta meg néha, így jó volt eltölteni egy kis időt ott pihenéssel, hattyúetetéssel, fényképezéssel. Az alábbi képek mindenike a mobilommal készült. Ha jó a kép, akkor örülök. Ha nem, akkor a mobilomra fogom, amiért nem lett sikeres.
Első képen a szálláshelyünk:














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Opera, the fastest and most secure web browser