2010. április 7., szerda

Rólam 1.

Irritál, ha valaki nem ír helyesen. A chipset csak akkor tudom megenni, ha a zacskója a tetején lett megbontva. Nyíltan zárkózott, zárkózottan nyílt vagyok. Ismerem határaimat, de arra szigorúbban vigyázok, hogy mások azokat tiszteletben tartsák. Szeretek aludni, és néha véletlenül pontot teszek a címek végére. Bármiben szívesen tudok magam mellett támogató embereket, és mindig találok is, ezért biztos, hogy az egész baráti köröm tudni fog róla, ha valakire megharagudtam. És az illető is. Nem vagyok nacionalista. És nem érzem feladatomnak a nemzetem megmentését a kihalástól. Mindig zenét hallgatok. Előszeretettel elemzem ki az emberek karakterét a viselkedésükből. És csak ritkán ismerek félre személyeket. Zenei ízlésem a lehető legszélsőségesebb. Utálok reggel korán felkelni és kötelességből mosolyogni. A fogkrémet a végétől fogva nyomom. Mindig mindenről van véleményem. Még ha tagadom is. Nyolc évig tanultam zongorázni. Nyoma sincs annak a nyolc évnek a zongoratudásom terén. Szánalmasnak találom a fösvény, fixista és sznob embereket. Néha számító és manipulatív vagyok. Általában elérem, amit akarok. Csak azt nem, hogy a hajam úgy álljon, ahogy nekem tetszene. Ezért mindig rövidre vagyok nyírva. Fáraszt a butaság, de örömmel hülyéskedek. Könnyen zavarba jövök, ha tőlem okosabb emberrel beszélgetek. Nagyképű lennék? Inkább nyersen őszinte. Kelleténél többet gondolkodom, és nem olvasok eleget. Nem jelent gondot valaki életét megkeseríteni. Legdurvábban a képességeim kritizálásával lehet megbántani. Tudom, miben vagyok jó és miben nem. Nem tisztelem a hagyományokat, észérvekkel azonban mindig meggyőzhetőnek tartom magam. Szerintem akkor ismerek valakit igazán, ha már egy pillantással is meg tudom értetni magam vele. Egy elméletet csak akkor tudok elfogadni, ha minden kísérletem arra, hogy megfúrjam, csődöt mond. Folytatás következik.

1 megjegyzés:

Opera, the fastest and most secure web browser