2010. augusztus 1., vasárnap

Szülinapom

Van, aki szebb, van, aki jobb, de még egy olyan személy, mint én, nincs ezen a Földön. És ez jó érzés.
Szülinapomat ünnepeltem egész hétvégén. Az adminisztrációs hiba miatti csúszás következtében (31.-én születtem, de 30. van beírva mindenhova) pénteken elkezdtem már, majd szombaton folytattam és végül vasárnapi családi ebéddel zártam a szülihétvégémet.
Egyik legszebb ajándékom az volt, hogy pénteken befejeztem a munkát. Erre a nyárra végleg. Visszatekintve nagyon jó volt. Mikor még benne voltam, már kevésbé...
Sok minden volt az elmúlt hétvégén, csak időm nem, hogy írjak, ezért most csak e neves nap megemlítésére szorítkozom.
Holnap megyek táborba, ahol majd készítem a következő bejegyzésem piszkozatát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Opera, the fastest and most secure web browser