2010. május 11., kedd

Visszatérés a hétköznapokba

Egy nagy adag milánói spagetti bezabálása után próbálok visszaemlékezni az elmúlt hétvégére, a zilahi konferenciára, amin részt vettem. Mit is mondjak, nagyon kellemes, egyben érdekes, pikánsan izgalmas volt. Valami olyan érzés ez, amit újból és újból ki akarsz próbálni, mert úgy gondolod, hogy sosem tudnál ráunni. Mármint a spagettire.
A konfi ettől összetettebb érzelmeket váltott ki belőlem. Egyes dolgok azért értékesek, mert nem tartanak sokáig. Ez azért igaz a találkozóra, mert a zsúfolt program miatt nem sok időnk jutott alvásra. És ezt mindenképp megéreztem, hisz egy egész hétvégén majd’ 10 óra alvás eléggé minimális az egész napos legjobbat-nyújtáshoz a barátok, ismerősök között. Volt e hétvégének fénypontja, például amikor… na most bajban vagyok, mert nem tudok egyet sem kiválasztani a sok jó közül. De volt pár kevésbé érdekes mozzanat is, ami kb. olyan izgalmas volt, mint pl. Ilfov megye telefonkönyvének lapozgatása. Témák a hálók voltak, amikbe könnyű beleesni, de ettől nehezebb már a belőlük való szabadulás.
Feltűnt nekem, hogy míg mások a jó ismerősöknek, haveroknak köszöngetnek szakadatlanul az össz-vissz 900 fiatal között, én a rokonokat kellett üdvözöljem folyamatosan. Nem hiába, gyökereim mélyen Szilágy megyébe nyúlnak vissza.
Dicséretre méltó még a kitartásom, amiért olyan hűségesen keltem fel minden nap a hajnali órákban, hogy viszonylag hamar sorra kerüljek a mosdóba. Erről Zsolti tudna többet mesélni, aki vasárnap reggel kerek egy órát állt sorban, hogy végre bemehessen zuhanyozni. Rengetegen jelentkeztek a konferenciára, ezért a szervezők azt kérték a vendéglátóktól, hogy ne a résztvevők kényelmét tartsák szem előtt, hanem a még el nem szállásolt jelentkezők magas számát. Így kerültünk 12-en egy három szobás lakásba.
Na és most gyorsan a véleményezésre térek, mert ma még órára is kell mennem. Összességében jó volt a hétvége. Jól éreztem magam, és jó volt kicsit kimozdulni itthonról, felfrissülni, hogy újult erővel feküdjek neki a tanulásnak. Nem bántam meg, hogy elmentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Opera, the fastest and most secure web browser