2010. február 12., péntek

Bejegyzés


Megkaptam ma az új órarendemet. Jó zsúfoltra sikeredett. Azt nézegetve nagy vonalakban elterveztem, miből fog állni az új félévben egy átlagos napom. Bizony sokra nem fogja futni, mert a napok legszebb időszakát mindig egyetemen fogom tölteni. Szerencsére péntekeim megint szabadok lesznek, így egy teljes napot áldozhatok majd fel a tanulás oltárán a félév folyamán. Szóval három nagy feladatot tűztem magam elé:
  1. Napközben tanulok.
  2. Délutánonként, estefelé főzök.
  3. Lefekvés előtt sokat olvasok.
Kíváncsi vagyok, hogy hányszor sikerül megvalósítani a jövőben azt, amit itt elterveztem. Szeretem a hasam, úgyhogy a főzés biztos meglesz. Sok olvasnivalóra tettem szert az utóbbi időben, ezért szerintem ezt a pontot is kipipálhatom. És végül a tanulás… Hát az is meglesz. Megígértem magamnak, hogy idejében kezdem a tanulást. És azért is írtam most le, hogy ez az ígéret ne csak gondolataimban létezzen. Ettől függetlenül ez a kép szerintem nagyon idekérezkedik:

1 megjegyzés:

  1. He he he;)) Jó csel ez a "leírom a fogadalmam" dolog:P Tavaly én is írtam egy listát magamnak, azokról a dolgokról, amiket szeretnék megvalósítani, és kitűztem a szobám falára. Kérdezd meg működött-e? Tutira:D Amikor látod, újra és újra szembesülsz ezekkel, tudatosítod, erősödik a saját magaddal szembeni korrektség és becsületesség érzésed, és még azért is megcsinálod. Tehát kitartást és áldást az elhatározásaidra, de főként a betartáshoz:D

    VálaszTörlés

Opera, the fastest and most secure web browser