2013. január 12., szombat

Ujitasok

Egyik legnagyobb, hogy a tavalyi ev derekan hazakoltoztem Kolozsvarrol. A minap, ahogy az ev vegen atfutottam a hataridonaplomat, megpillantottam azt a kis rajzocskat, amit e melle a sor melle biggyesztrettem "Hazakoltoztem Kolozsvarrol". Egy szomoru emotikon jelzi azt, ami ennyi ido utan is felmerul bennem. Szerettem a kincses varost. Lesz ez meg tema szamomra? Biztos...

Azota tortent meg, hogy lecsereltem a sokat megelt Samsung Montemat egy tudasban joval felette allo telora, egy Galaxy S Advance-ra, ezt a bejegyzest pedig egy tablageprol potyogom mar.

Az ido teleset pedig a hazunkban levo berendezesek, vezetekek is megerzik. Oktober vegen ugyanis egy csotores miatt a furdot, nappalit, konyhat es kamarat fel kellett torni. Rengeteg munka utan vegre uj furdonk van, anyanak is lekerult a kezerol a gipsz.

Ezek az esemenyek kozott persze sok kisebb tortenes fuszerezte a mindennapjainkat, amirol talan nemsokara megint irok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Opera, the fastest and most secure web browser