2012. május 14., hétfő

Még ilyet...

Mint egy mostoha gyermeket, magára hagytam ezt a blogot. Hogy az előbb mégis publikáltam egy írást, észrevettem, hogy teljesen megváltozott a kezelőfelülete a Blogger-nek/nak. Jobbra-balra klikkelés után a Statisztika fülre jutottam. Jól kigondolt, átlátható rendszer lett felépítve, amivel nyomon lehet követni egy oldal látogatottságát országra, nyelvre, operációs rendszerre, böngészőre stb. lebontva.

Ami viszont meglepett, hogy pl. ma is volt 21 látogatóm... Még ilyet :)) Volt, hogy két hónapig magam sem nyitottam meg az oldalam, miközben Dániából, Brazíliából (!), Szlovákiából és Egyesül államokból tévedtek valahogy a blogomba. Az egy dolog, hogy véletlenül valaki rámkattint, de pl. kedves Brazíliai (pontosabban Rio Grande do Sul-i) látogatóim mit tudnak majdnem 6 percig nézegetni egy teljesen magyar blogon, jó tömény rejtély marad számomra :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Opera, the fastest and most secure web browser