2010. szeptember 15., szerda

Majdnem elfelejtettem...

…beírni virtuális naplómba, hogy augusztus 19-től új telefon csörren meg a zsebemben, ha valaki a számomat tárcsázza. Eddigi legokosabb telefonom, és a nyári kemény munkámmal kerestem meg rá a pénzt. Választásomban ragaszkodtam kedvenc márkámhoz, ezért újfent egy Samsung nem is kicsit büszke tulajdonosa vagyok. Ez már a negyedik telefon ugyanattól a gyártótól. Van, aki panaszkodik rá, nekem eddig bevált.






... beírni virtuális naplómba, hogy jártam nemrég egy ultramodern szépségklinikán. A műtőbe is besunyiztam. És bizonyítékom is van erről:


…beírni virtuális naplómba, hogy amióta hazajöttem Kolozsvárról, sanyarú száműzetésben élek. Kiszorultam a szobámból, ugyanis az jelenleg így néz ki:
A régi ágyam a garázsban feszít. Az új meg még a gyártás folyamatában van.
Mai napomat is a szobám restaurálása vette igénybe. Elég rég volt kifestve, de amilyen szenvedéssel jár ez a felújítás, nem is fogom egyhamar hiányolni az újbóli festést. Fejbőrömet félig már lemarta a mész, szemem golyóján mutatós kontrasztban van a sötétbarna íriszem az estére már vérvörös „fehérjével”. Orromba meg annyi fal-alkatrész szorult, hogy holnap kiglettolom az előszobát belőle.
Kedvenc munkáim: plafon csiszolása (minden pórusomba maréknyi mész szorult), ugyancsak plafon falfixezése (nincs vajon egy megoldás arra, hogy felülről lehessen lefesteni a mennyezetet?)


A héten még letudom a tegnapi, és a holnapi nappal az évi fogorvosi ellenőrzést. Csomó pénzt fizetek neki, hogy legalább egy évig ne kelljen többet lássam.

1 megjegyzés:

  1. Egyik nyáron kripta betonozás, máskor szoba festés... Tudod mi jutott eszembe?:P (nem kopott el a szarkazmusom:P) mindkettőt azért szépíti az ember, hogy kellemes legyen a benne töltött idő, az alvás:P:))

    VálaszTörlés

Opera, the fastest and most secure web browser